Ložiská , remene , guferá | MARTINO SK s.r.o.
Logo
Potrebujete poradiť? Radi Vám pomôžeme!
Pracovné dni - 08:00 - 16:00
0 ks
za 0,00 EUR
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Nakúpte ešte za 100,00 EUR a máte dopravu ZADARMO
Objednávky odosielame spoločnostiami

 

  1. Úvod
  2. Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok

 

Predávajúci: obch.meno: MARTINO SK s.r.o.

sídlo: Švábska 28,08005 Prešov

IČO: 44611447 DIČ: 2022755196 IČ DPH: SK2022755196

zápis v registri: ORSR Okresného súdu Prešov, oddiel: Sro, vložka č. 21169/P

 

1. Tento reklamačný poriadok upravuje spôsob a miesto reklamácie, postup pri riešení reklamácií a spôsob vykonania záručných opráv. Týka sa tovaru a služieb ktoré predávajúci predal spotrebiteľom. Pri reklamáciach sa postupuje v súlade s týmto reklamačným poriadkom, za dodržania zákonných ustanovení a práv spotrebiteľov.

 

2. Reklamácie sa vybavujú počas otváracej doby v tej prevádzke, kde bola služba poskytnutá, alebo kde bol tovar zakúpený:

názov a adresa prevádzky: Jilemnického 3, 08001, Prešov

reklamácie vybavuje: (meno, funkcia, tel.č.): Martin Nagy, konateľ, 0905 411 688

Reklamovať je možné aj tovar zakúpeny prostredníctvom e-shopu na stránke www.martino-eshop.sk. V takomto prípade treba postupovať podľa krokov:

  • zabaliť tovar bezpečne aj s vyplneným formulárom

  • odoslať ho na adresu: MARTINO SK s.r.o. , Jilemnického 3 /areál VAP/, Prešov

 

3. K reklamácii je potrebné vždy predložiť doklad o nákupe tovaru alebo poskytnutí služby (faktúru, pokladničný blok). Druhy reklamácií a ich vybavenie :

 

a) záručná reklamácia

Predávajúci poskytuje na produkt záruku v zmysle Obchodného zákonníka. Záručná doba začne plynúť dňom prevzatia produktu zákazníkom. Reklamáciu v rámci záruky treba uplatniť najneskôr v posledný deň záručnej doby.

Záručná reklamácia sa vybaví podľa možnosti hneď (v prípade opodstatnenosti), a to výmenou tovaru za bezchybný, alebo poskytnutím náhradnej, bezchybnej služby. Ak výmena nie je možná, predávajúci zabezpečí záručnú opravu v lehote do 30 dní, alebo ak to nie je možné, zoberie vadný výrobok späť a vráti kúpnu cenu.

Záručnú reklamáciu nie je možné uplatniť, ak vada tovaru bola spôsobená nevhodným zaobchádzaním, alebo používaním na iný účel, alebo za iných podmienok, ako sa má.

 

b) reklamácia omylu v množstve, druhu, akosti, ceny, apod.

Osoba vybavujúca reklamácie ihneď zistí oprávnenosť reklamácie a odstráni nedostatky.

 

  • Pozor! V prípade, ak ste si tovar zakúpili v kamennej predajni a nevyhovuje Vám množstvo, tvar, prevedenie a chcete tovar vrátiť, pri klasickej forme predaja (v kamennej prevádzke) vo všeobecnosti platí:

    Ak zakúpený tovar nevyhovuje, či už veľkosťou, tvarom, cenou, farbou alebo ide o nevhodný výber darčeka, duplicitu..., nejedná sa o vadu výrobku. Kupujúci nemá zákonom upravené právo vynucovať od predávajúceho výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí, ak výrobok nemá vady. Žiadny právny predpis nestanovuje predávajúcemu povinnosť vrátiť kupujúcemu peniaze alebo poskytnúť výmenu za iný tovar, ak ide o bezchybný výrobok. Záleží len na vzájomnej dohode medzi kupujúcim a predávajúcim a ochote predávajúceho vyhovieť spotrebiteľovi.

    Zákonné odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu (do 14 dní) je možné pri zmluvách uzatvorených na diaľku alebo pri zmluvách uzavretých mimo prevádzkových priestorov predávajúceho.

    V prípade, že zakúpený výrobok vykazuje vadu, počas plynutia záručnej doby má kupujúci právo uplatniť riadnu reklamáciu. Postup pri uplatnení a vybavení reklamácie upravuje zákon č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.

 

4. O každej reklamácii sa vyhotoví reklamačný list dvojmo, z ktorého jednu kópiu dostane spotrebiteľ, originál sa založí. Reklamačné listy sa číslujú vzostupne, a každá reklamácia sa zapíše do knihy evidencie reklamácií. V prípade, že reklamácii sa nevyhovelo, alebo nebola vybavená hneď, reklamačný list sa vypisuje trojmo - druhá kópia sa postúpi vedúcemu zamestnancovi

 

5. Ak reklamácia nebola vybavená ihneď, predávajúci písomne oznámi spotrebiteľovi spôsob vybavenia reklamácie, a to najneskôr v lehote do 30 dní od uplatnenia reklamácie.

Novinky z nášho blogu

Údržba a výmena klinového remeňa v kosačke
27.04.2023
Údržba a výmena klinového remeňa v kosačke
Zničený klinový remeň v kosačke môže znepríjemniť prácu. Pripravte sa na sezónu... čítať celé
Aká je budúcnosť ložísk a čo môžeme očakávať?
28.03.2023
Aká je budúcnosť ložísk a čo môžeme očakávať?
Čo nás čaká? Aký bude vývoj ložísk a technológií ? čítať celé
Základne rozmery ložiska a ako správne zmerať ložisko
28.03.2023
Základne rozmery ložiska a ako správne zmerať ložisko
Rozmery ložiska sú veľmi dôležité pre správnu identifikáciu. Viete, ktoré potrebujete zmerať? Dočítate sa v článku... čítať celé
Ako predĺžiť životnosť klinového remeňa ?
28.03.2023
Ako predĺžiť životnosť klinového remeňa ?
Klinové remene sú dôležité súčiastky pohonu, ktoré prenášajú silu medzi rôznymi zariadeniami a strojmi. Vďaka týmto radám predĺžite jeho životnosť! čítať celé
Čerstvé novinky a výhodne ponuky do vašej e-mailovej schránky.
Zadaním a potvrdením emailu sa zaregistrujete do newsletteru.

Ďakujeme, že podporujete Slovenskú rodinnú firmu.

 

 

Kontakt

MARTINO SK s.r.o.

Kamenná predajňa: Jilemnického 3, Prešov
Telefón: 051 / 77 22 185


IČO: 44611447
DIČ: 2022755196

O spoločnosti

Kontaktujte nás...
MARTINO-eshop.sk
Martin Nagy
Martin Nagy
Pracovné dni - 08:00 - 16:00
1998 - 2023 MARTINO SK s.r.o.
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk