- Úvod
- Odosielanie objednávok z www.martino-eshop.sk cez GLS
Objednávky vytvorené na našom e-shope www.martino-eshop.sk vám radi pošleme aj prepravnou službou GLS.
Štandardná balíková doručovacia služba
V ideálnom prípade je balík doručený priamo Vám osobne. Podpisom potom potvrdíte, že doručovacia služba bola úspešná a balík ste prijali. Aj iný člen domácnosti môže za Vás balík prevziať.
Oznámenie
Ak sa balík nepodarí doručiť na určenú adresu alebo do GLS Balíkomatu, kuriér zanechá oznámenie o zásielke. Oznámenie obsahuje dôležité informácie, ako sú napríklad meno suseda alebo telefónne číslo na GLS. Poštová schránka by mala byť označená priezviskom príjemcu a prístupná kuriérovi z vonkajšej strany.
Môžete si vybrať z nasledujúcich balíkových doručovacích služieb:
- Doručenie na adresu
- Doručenie na inú adresu
- Doručenie na výdajné miesto GLS Parcel Shop
- Doručenie do GLS Balíkomatu 24 hodín denne
- Vyzdvihnutie balíka osobne v depe GLS
- Odmietnutie prevzatia
Doručovacia služba a prepravné časy
GLS ako poskytovateľ doručovacej služby doručuje balíky v pracovných dňoch od pondelka do piatka – na Slovensku zvyčajne do 24 hodín. Táto štandardná doba doručenia však nie je zaručená. Balíky sa totiž prepravujú po cestách a zdržanie dopravy môže viesť k omeškaniu.
Platba kartou
Pre balíky zaslané s CashService (na dobierku), sa doručenie uskutočňuje zaplatením príjemcom priamo vodičovi dodávky. Platba môže byť vykonaná v hotovosti, rovnako ako kreditnou alebo debetnou kartou, ak služba BankCardService bola aktivovaná odosielateľom.
Potrebujete zisiť, kde sa váš balík nachádza?
Po zadaní podacieho čísla resp. čísla balíka nájdete aktuálny stav vášho balíka. Ak nemôžete zistiť číslo balíka alebo ho nemáte, kontaktujte nás, radi s tým poradíme.
https://gls-group.com/SK/sk/sledovanie-zasielok
Viac informácií získate na:
https://gls-group.com/SK/sk/home